Malatya'nın Pütürge ilçesinde hastaneye yetiştirilmeye çalışılan hamile kadın, doğum sancılarının artması üzerine ambulansta doğum yaptı. 112 ekiplerinin zamanında müdahalesiyle dünyaya gelen kız bebek ve annesinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

 

Malatya'da 112 Acil Sağlık ekipleri, zorlu arazi şartlarında gerçekleştirdikleri başarılı müdahaleyle bir doğuma daha güvenli şekilde eşlik etti.

 

Pütürge ilçesine bağlı Yandere Mahallesi'nden alınarak hastaneye sevk edilen hamile kadının doğum sancılarının artması üzerine ekipler harekete geçti. Kubbe Dağı mevkiinde doğumun başlamasıyla birlikte ambulans içerisindeki sağlık personeli gerekli müdahaleleri gerçekleştirerek sağlıklı bir kız bebeğin dünyaya gelmesini sağladı.

Bakan Memişoğlu: 'Evde Sağlıkta Yeni Bir Aşamaya Geçiyoruz'
Bakan Memişoğlu: 'Evde Sağlıkta Yeni Bir Aşamaya Geçiyoruz'
İçeriği Görüntüle

 

Doğumun ardından anne ve bebeğin ilk sağlık kontrolleri olay yerinde yapıldı. Daha sonra anne ve bebeğin güvenli şekilde sağlık kuruluşuna nakilleri sağlandı.

Kaynak: RSS