Malatyalı milli badmintoncu Kerem Eren Çelik, Sırbistan'da düzenlenen uluslararası turnuvada tek erkeklerde şampiyon olurken, çift erkeklerde ikinci olarak Türkiye'ye 1 altın ve 1 gümüş madalya kazandırdı.
Malatyalı milli badmintoncu Kerem Eren Çelik, uluslararası arenadaki başarılarına bir yenisini daha ekledi. Daha önce Çekya'da düzenlenen Yonex Czech Youth International Turnuvası'nda çift erkeklerde şampiyonluk elde eden genç sporcu, bu kez Sırbistan'dan altın madalya ile döndü.
17-20 Haziran 2026 tarihleri arasında Sırbistan'ın Novi Sad kentinde gerçekleştirilen Serbian Youth International Badminton Tournament & U11 Uluslararası Turnuvası'nda mücadele eden Kerem Eren Çelik, tek erkekler kategorisinde şampiyon olarak altın madalya kazandı.
Başarılı sporcu, çift erkekler kategorisinde ise ikinci olarak gümüş madalyanın sahibi oldu. Böylece Kerem Eren Çelik, turnuvayı 1 altın ve 1 gümüş madalya ile tamamlayarak Türkiye'ye önemli bir başarı daha kazandırdı.
Henüz ilkokul 4. sınıf öğrencisi olan Kerem Eren Çelik, son yıllarda elde ettiği ulusal ve uluslararası derecelerle dikkat çekiyor. Genç milli sporcu, Avrupa'daki turnuvalarda kazandığı madalyalarla Türk badmintonunun gelecek vaat eden isimleri arasında gösteriliyor.





